woensdag 10 december 2008

ding 11 en 12

Leuk ding, zo'n Wiki, ik heb jaren geleden ermee kennis gemaakt tijdens een Vogin-cursus, maar er vervolgens niets meer mee gedaan. Ik zie nu wel toepassingsmogelijkheden, bijvoorbeeld specifiek onderwerpsgerichte pagina's, ga eens nadenken over een Wiki over aquacultuur. Wiki is in ieder geval een ding waarmee ik na afronding van deze cursus verder mee wil gaan.

Op de Zeeuwse favorietenwiki heb ik een visrecept met zeekraal gezet, eigenlijk ook al een beetje aquacultuur!

3 opmerkingen:

Alinda Mastenbroek zei

nou dat recept ziet er behoorlijk wiki wiki uit ;o)

Manu's Blog zei

Annemarie,

Zet er nog even de vaart in, nog 8 dingen voor het certificaat. Elke dag één ding, gaat dat lukken???

Manu

Anne-Marie zei

Hallo Alinda,
Ja ik ben helemaal fan van snelle recepten, heb al een aardige wiki wiki collectie bij mekaar.
Manu, ik doe m'n best, het begint me wel te duizelen met al die inlogschermpjes en passwords!