woensdag 17 december 2008

ding 15 en 16

Heel af en toe beluister ik podcasts van interviews uit radioprogramma’s, maar het liefst toch naar muziek. Thuis moet ik het nog doen met een oud mp3-spelertje, maar wie weet komt er volgend jaar toch een ipod, wat zijn die mooi dun tegenwoordig!
Voor de bibliotheek zie ik weinig mogelijkheden voor podcasts, de uitzendingen van leescafelive zijn al te beluisteren vanaf de website. Misschien wel iets voor Literatuur in Zeeland, bijvoorbeeld voor poezie.

Youtube.com vind ik een ontzettend leuke website, daar is op heel veel terreinen van alles te vinden. Ik wist trouwens niet dat er nog zoveel andere video sharing websites waren.



tip van de maand: kijk goed uit met vuurwerk ...

1 opmerking:

Julia zei

Nog maar 4 te gaan en je hebt je certificaat binnen!

En bedankt voor de tip :)