dinsdag 25 november 2008

ding 8

Picnik vind ik een uitkomst, gelukkig hoeft een fotobewerkingsprogramma dus niet zo afschrikwekkend te zijn als bijvoorbeeld Photoshop, waarin het me een keer heel wat tijd heeft gevergd om het tooltje te vinden om rode ogen te verwijderen.
Verder een aantal programmaatjes bekeken in de generator blog. Vind vooral het Jackson Pollock tekenprogramma erg grappig, heb m'n 'creatie' met Snippy gekopieerd naar een wordbestand, maar het lukt niet om deze over te halen naar mijn blog.

2 opmerkingen:

Anne-Marie zei

hoi Henk,

Mijn snippy afbeelding bleek opeens verdwenen te zijn uit mijn wordbestand. Heb een nieuwe afbeelding gemaakt, maar kon geen manier vinden om dat snippy-plaatje in Irfanview binnen te krijgen. Heb jij nog verdere tips hiervoor?

Manu's Blog zei

Annemarie,

Loop maar een keer binnen, dan zal ik je uitleggen hoe je een snippy afbeelding in Irfanview kunt opslaan.

Manu